..Eli lauantaina olis tarkoitus pakata kimpsut ja kampsut isännän kanssa ja lähteä aurinkoa paistattelemaan ulkomaillle. Tällä kertaa(kin) suuntana on Turkki. Viimeksi olimme kihlajaismatkalla Thaimaassa pari viikkoa ennen joulua,mutta olen viimeisinä neljänä kesänä käynyt Istanbulissa/etelä-Turkissa. Isännälle reissu on ensimmäinen kyseiseen maahan,ja mulle taitaa olla toistaiseksi viimeinen-seuraavana häämöttää häämatka ihan jonnekkin muualle!

                                             790479.jpg 

ronsun syöttämistä Thaimaassa 793251.jpg

790545.jpg

793262.jpg

Tänne mennään nyt!

Pääosan mun lomasta on satanu vettä tai ollut muuten vaan kenkku ilma,niin on kiva päästä lepäämään vikaks lomaviikoks lämpimään. Leevi jää nyt ekaa kertaa viikoksi hoitoon mun vanhemmille,aiemmin se on ollut vaan max.yhden yön hoidossa.Saa nähdä,miten se suhtautuu meihin loman jälkeen..

Hääprojekti edistyy senverran,että eilen olin kaasojeni kanssa Tallinnassa katsastamassa paikallista hääpukutarjontaa. Neljän hääpukuliikkeen tarjonnasta ainoastaan yhtä suostuin kokeilemaan,sekin oli liian iso. Kaunis ja halpa,mutta sai jäädä tankoon suuruutensa takia. Mutta sitä oikeaa pukua odotellessa!